Hannoveri Vásár - 2018

2018. április 25-27. között ismételten lehetőségünk adódott hogy 12 kiemelt Partnerünkkel együtt kilátogassunk a Hannoveri Vásárra, azon belül is megtekintsük a Phoenix Contact idei évi innovatív trendjeit, termékeit.

Az alábbiakban Hamza Attila értékesítési és marketing vezetőnk beszámolóját olvashatjátok:

"Nagy izaglommal vártam az indulás napját, hisz tudom, milyen fantasztikus élmény testközelből is megtapasztalni azt a lelekesítő érzést, amit a legújabb technológiák, termékek bemutatása során kerít hatalmába, amit tovább emel az a tény, hogy ezt az élményt Partnereinkkel is megoszthatjuk.

A repülőtéren találkoztunk, Partnereink összeismerkedtek és pár óra múlva már landoltunk is Hannoverbe. Egy busz vitt minket a szállásra, majd az elhelyezkedés után este egy kellemes vacsora várt bennünket Bielefeld egy toronyházának tetjén lévő panorámás étteremben.

Reggel már várt a busz bennünket és indultunk a vásárba, ahol először a Rittal-E-plan-Phoenix közös digitális gyártásról szóló standját tekintettük meg. Itt 5 állomáson mutatták be a digitális gyártás stációit: a digitális tervezéstől az automatikus összeszerelésig - mindez zárt adat rendszerben, anélkül, hogy az egyes fázisok között emberi beavatkozásra lenne szükség. Ezt a (közel)jövő technikáját lenyűgöző volt látni, Partnereinket alig tudtuk tovább invitálni a Phoenix "fő" standjára.
Ott egy üdvözlő üdítő mellett meghallgattuk az európai sales vezető köszöntőjét, melyet egy a hatalmas LED falon bemutatott videóval tett színesebbé. A film a Phoenix Contact útjáról szólt a digitális jövőbe, ahol már most bemutatták az elérhető szolgáltatásokat/adatokat, illetve felvillantották a céljainkat. Ezt egy vezetett stand látogatás követte, ahol áttekintést kaptunk a Phoenix Contact 2018-as kiemelt újdonságairól, ipari szegmens megoldásairól, kipróbálhattuk az új eszközeket működés közben az "action centerekben" és elmélyülhettünk a termékek világában.

Ebén után szabad volt a program, hiszen ez a világ legnagyobb ipari szakkiállítása, szóval volt mit megnéznünk!

Este a Phoenix Contact BadPyrmont-i gyártó bázisára látogattunk el, ahol a 2016-ban átadott 4-es számú épületet néztük meg. Ez azért érdemel kiemelt figyelmet, mert a legkorszerűbb épület-automatizálási rendszerekkel van felszerelve. Partnereinkkel erre a minden részletre odafigyelő okos technológiára - beleértve a virtuális valóságot is alkalmazó karbantartási/szervizelési módszrekeket is - mindannyian rácsodálkoztunk.

A nemzetközi látogató csoportokkal együtt töltött nagyon kellemes és tipikusan németes vacsora után visszatértünk szállásunkra.

Másnap a Phoenix Contact másik telephelyére, Blombergbe vezetett utunk, ahol a gyártás folyamataiba volt lehetőségünk betekinteni. A csavargyártástól (8 millió db /nap) az Ipar 4.0-s gépgyártásig végig néztük a folyamatokat. Külön látogatást tettünk Európa egyik legkorszerűbb túlfeszültség védelmi laboratóriumába, ahol "testközelből" tapasztalhattuk meg a túlfeszültség védelem hiánya miatt bekövetkezhető károkat. A látogatás a logisztika teljesen automatizált épületében zárult - "ilyen szép helyen én is dolgoznék", jegyezte meg egyik Partnerünk a gyárlátogatást követően. Egy másik vélemény szerint " ez igazi 21. századi technika", hangzott el a logisztikai központot elhagyva. A gépgyártáson "ezt a főnökömnek is mutassátok meg, neki is látni kell" megjegyzést tette egyik gépgyártással foglalkozó Partnerünk.

Összességében elmondható, hogy egy újabb lenyűgöző, magába szippantó látogatásban lehetett részünk, tele élményekkel és inspirációkkal tért haza kis csapatunk. És a kiállítási szezon még csak most kezdődött: nyáron az Achema-n, ősszel az SPS IPC Drivers kiállításon is ott leszünk!"

A kiállításról készült kis videófilm, valamint saját képeink az alábbiakban megtekinthetők:

Nézd meg a kiállításról készült videónkat!